E.Ahlström ja Restatop yhdistävät voimansa 

Ravintolakattauksen markkinajohtaja E.Ahlström ja sisustusratkaisuja tarjoava Restatop aloittavat tiiviin yhteistyön, joka tarkoittaa yhä kokonaisvaltaisempaa palvelutarjontaa. Ravintoloiden halutaan nyt olevan elämyskeitaita. 

Ravintolalta odotetaan tänä päivänä myös elämyksellisyyttä. Kuva: Mikko Kaaresmaa / E.Ahlström

E.Ahlströmin ja Restatopin yhteistyö mahdollistaa asiakkaille entistä monipuolisempia ratkaisuja sekä laajan valikoiman kattaus- ja sisustuspalveluita yhdestä paikasta. Molemmat yritykset jatkavat itsenäisinä toimijoina. 

110-vuotias E.Ahlström on tarjonnut viime vuosien aikana asiakkaille myös sisustussuunnittelua ja -ratkaisuja. 

– Olemme pohtineet, miten voisimme tuottaa entistä laajempia palveluita asiakkaillemme. Ratkaisuna on kumppani, jonka tarjonnan ja palvelun laatu, laajuus ja ammattitaito vastaavat näkemyksiämme, E.Ahlströmin toimitusjohtaja ja yrittäjä Petri Nupponen sanoo. 

– Restatopilla on kattava valikoima kalusteita, valaisimia, kiintokalusteita ja sisustustekstiileitä. Yrityksellä on yli 30 vuoden kokemus alalta ja asiakkainaan heillä on maamme suurimpia ravintola- ja hotelliketjuja, Nupponen kertoo. 

Trendinä on, että ravintoloiden on kyettävä tarjoamaan entistä vahvempaa elämyksellisyyttä, ja myös tilana niiden on mukauduttava vaihtuviin tarpeisiin. Tutkimusten mukaan ravintolan onnistunut tunnelma koostuu yli tuhannesta yksityiskohdasta. 

Restatopin toimitusjohtaja ja yrittäjä Minna Knifsund kertoo, että yhtiö on rakentanut mallistoaan ravintoloille yli 30 vuoden ajan. Yhdessä toimimalla yritykset kykenevät luomaan entistä elämyksellisempiä ja molempien asiakkaiden konseptiin sopivia tunnelmia niin ravintoloihin, hotelleihin kuin kahviloihin.  

– Tavoitteemme on auttaa asiakkaitamme voittajiksi alan ketterimmällä palvelulla ja laajimmalla tuotevalikoimalla, Minna Knifsund toteaa. 

Mainos